søndag den 6. november 2011

WEEKEND!!

Det var sgu dejligt med weekend ★ fredag var det j dag - det var sgu ikke den bedste dag jeg lige har oplevet håber den bliver bedre næste år★
men fredag var jeg også til reunion med dem fra sprogskolen det var sååå hygge håber ikke det bliver sidste gang vi ser hinanden :-D
lørdag aften var jeg sammen med Malle, Julle, Maria, Rosalia, Auge og Emran ★det var super hygge det var også godt at se Maria igen - som jo går på efterskole :-(
I morgen skal jeg i skole til halv 12 og så være sammen med Madde ♥♥
lige nu er jeg bare mega træt og er ikke sikker på om jeg har fået lavet alle lektierne - ej jo ♥

Lørdag med pigerne ♥♥

Lørdag og Fredag med pigerne ♥

Fredag - Reunion ♥

Fredag - Reunion ♥

Fredag - Reunion ♥
Ophelia ★★★

Ingen kommentarer:

Send en kommentar