mandag den 14. november 2011

smile you're on!

I fredags var jeg først på arbejde :-D derefter tog jeg hjem pakkede mine ting så kørte vi på Mc D Mmm ♥♥ efter det tog jeg ned til Julle og hyggede og sov der ♥ lørdag formiddag kom malle og Rie over til julle så kom min mor og hentede mig og så kørte vi til glostrup og købte en hamster og kørte mig tilbage til julle igen ♥ så kom mic og missa vi hygge og lavede æble pandekager om aften var der swagger fest - det var dope
 :-P (nananana) søndag stod Wiik, Eva, Madde og jeg tidelig op og tog bussen søndag holdt vi nemlig kaspars fødselsdag ♥ og det var super hygge at se min kusine igen :-D idag har jeg været sammen med Rie kl. ca. 17 tog jeg ned til Karla og spiste aftensmad og hyggede bagefter ♥

Fredag - Mc Donalds

Fredag - Mc Donalds
Lørdag - Pandekager med pigerne
Søndag - Inger

Søndag - Kaspar 8 år

Søndag - Lagkage

Mandag (idag) - Rie

Ophelia ★★★ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar