torsdag den 3. november 2011

Argh stres :-( ♥

Sidste uge var nu meget hygge ♥
Onsdag var jeg sammen med micha, malle og julle ♥ julle og jeg tog forbi klubben (lang tid siden) og fik oreo mens de andre to lavede geo♥♥ senere tog jeg til dans med den skønne micha ♥
og Torsdag var det skolens fødelsdag og spil dansk dag, vi hørte musik og fik æbler ♥ 
Fredag var jeg ikke i skole for da jeg kom hjem torsdag aften havde jeg det super dårligt og gik i seng kl. 20 :-( 
Lørdag var jeg til familie fødselsdag ♥ det var godt at se allesammen igen :-D
Søndag var jeg sammen med karla mus ♥ 

Har stort set ikke været i skole i den her uge :-D men her er hvordan min uge har set ud / kommer til at se ud ♥♥ 
Mandag: skole fra 8-11:30 derefter var jeg i centeret sammen med isa, cille, malle, rie, julle og mic ♥ den aften sov jeg sammen med malle, rie og julle - hygge!

Tirsdag: skole fra 8-9:30 derefter tog jeg over på min gamle skole og senere tog jeg på strøget med fidde ♥

Onsdag: skole fra 9:20-9:40 (til min elev samtale)!! bagefter tog jeg over til theis og var sammen med beks, theis R og theis E ♥ om aften var jeg til dans med de skønne mennesker ♥

Torsdag: skole - fri haha!! men jeg har siddet hjemme hele dagen og lavet lektier og spist slik ♥

Fredag: skole fra 8-13:40 så skal jeg passe børn fra 15-16:30 og så kører min far mig og klara til reunion der skal vi være fra 17-19 og så skal der ellers fejres j-dag med pigerne ♥♥♥

Lørdag: måske være sammen med beks (hvis min far er i godt humor) ♥

Søndag: søndag står den på oprydning på værelset :-(

her er billederne så fra sidste uge og lidt fra den her uge ♥

Onsdag - Fysik :-/

Onsdag - fysik kan også være sjovt ♥


Onsdag - efter skole ♥

Onsdag - på vej hjem til micha efter oreo på klubben ♥

Onsdag - efter dans ♥

Onsdag - efter dans ♥

Torsdag - spil dansk dag :-D

Torsdag - skolens æbler ♥

Søndag - lyngby med Karla ♥

Søndag - på vej hjem fra lyngby ♥ 
★★★ Ophelia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar