fredag den 10. februar 2012

OMFG! kan det blive værre?

Hej allesammen :-) jeg skulle rigtig have været på skiferie med Bella men det bliver desværre ikke til noget :-( mega øv! og så samtidig er jeg blevet syg! kan det blive værre? har virkelig en nedern dag idag! så nu glæder jeg mig bare til at min far kommer og henter mig så jeg kan blive forkælet oppe hos ham!
håber at i andre har fået en lidt bedre start på ferien end mig! :-D
Ida min dejlige veninde tager også på skiferie og hun er virkelig noget af det bedste og sjoveste jeg ved så krydser fingre for at hun får en super god tur :-D <3

- det her billede er fra da Ida var hjemme hos mig første gang! det endte med at blive ret vildt - men sådan er det bare når vi er sammen :-D glæder mig til at se hende når hun kommer hjem!


Ophelia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar