søndag den 19. februar 2012

Blogaward! :-D

I fredags modtog jeg en blogaward af Melika (Melikas blog)
men da jeg har været i sverige har jeg først set det idag!
jeg skal svare på 5 spørgsmål og give den vidre til 5 blogge! som også skal svare på spørgsmålene og give den vidre ;-)
























1. Hvor begyndte du at blogge?

Ja, det kan godt være at det bare er mig men jeg forstår ikke helt spørgsmålet :-S
men hvor? blogspot? 

2. Hvilke blogs følger du?

Jeg følger rigtig mange forskellige blogge, jeg kan godt lide anderledes blogge, blogge hvor folk tør at være sig selv
så det kan godt være fashion blogge men det kan også godt være "hverdags blogge" 

3. Hvilke farver er dine favoritter?

Jeg kan rigtig godt lide lyserød! 

4.  Hvilke film er dine favoritter?

jeg har ikke nogen absolut favorit film men jeg kan rigtig godt lide 
- Across the universe
- Secret window
- Lovely bones  

5. Hvor drømmer du om at rejse hen?

Indien og Australien


Her er de 5 blogge jeg har valgt! :-)
Ophelia

3 kommentarer:

  1. Hej Christina, sikke en sød blog! jeg er rimelig vild med den og synes du har en fantastisk stil! Måske vi skulle følges? Så er du ihvertfald meget velkommen til lige at tjekke forbi den og lægge en kommentar. (-:

    Mange søde hilsner Sidsel/http://sidselkrog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej 1000 tak for de søde ord sidsel <3 jeg tager et kig forbi din blog med det samme! :-)

      Slet
  2. Across the Universe er fantastisk!! :)
    Super fin blog du har. Håber du vil tage et smut forbi min.
    www.idasfh.blogspot.com

    SvarSlet