onsdag den 4. april 2012

Argh! :-/

Hej allesammen :-D
De sidste par dage har været lidt noget lort men havde lige et par opturer i går takket være de dejligste mennesker :-D
Jeg startede med stå tidligt op og tage ind til kbh med ida pigen :i haha ej men det var så hygge nygge - nu skylder jeg hende bare 740,- :-O
bagefter tog jeg hjem og var alene med min mut! hun lavede nachos og vi drak cola mmmm...
Senere tog jeg hjem til Louis, så kom G og Krelle og vi tog til noget hygge druk tæt ved engelsborgskolen :-D Der var Ida også (dejligt!) jeg kører også ned til hende her senere med de 700,- :-P i aften skal jeg så bare chille her hjemme for første gang i laaaaaaaaaang tid! det bliver faktisk lidt dejligt.
I morgen skal jeg være sammen med min smukke dejlige søs! (Hendes blog! <3 ) og så fredag deeeeeer... BLIVER JEG 16!!! <3 argh! jeg er gammel haha :-P og Lørdag skal jeg self. til fest igen!


Min alis trøje som jeg købte igår (700,-)





Ophelia

3 kommentarer:

  1. Lækker lækker blog du har her! Håber du vil kigge forbi vores blog, og vi måske skulle følges? :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  2. Hej rigtig sød blog måske vi kan følges?
    Du er velkommen til at kigge forbi
    Knuzz Livilovelife.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej, fed blog!
    Tag et kig forbi, www.lifeofone-blog.blogspot.com
    Kys

    SvarSlet