tirsdag den 20. marts 2012

Syg :-(

Hej allesammen :-D
jeg er desværre blevet syg hvilket er noget super øv og jeg har bare at være frisk til weekenden... det er lidt et problem får jeg skal danse både i morgen, torsdag, fredag og lørdag og i dag da jeg prøvede at øve dansen var jeg ved at dø! (overdrivelse) men jeg blev rigtig svimmel og sad på gulvet i omkring et kvarter før jeg kunne tage mig sammen til at gå tilbage i sengen :-( jeg har til gengæld haft god tid til at eksperimentere med min nye tumblr :-D <3
Så nu glæder jeg mig faktisk mest til fredag, hvor jeg skal se min dejlige kæreste, til fæææst og sove sammen med de søde piger! <3





Ophelia

2 kommentarer:

  1. Super fin blog, og meget inspirerende! :-)
    Kig forbi min giveaway! Du kan vinde nogle rigtig fede ting!

    Knus!

    claudiaersej.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :-D det skal jeg gøre!

      Knus!

      Slet